מספרי כוכבית והיתרונות העצומים שלהם לעסק שלך

שתף עם חברים

מספר כוכבית מאפשר לך להמיר את מספר הטלפון של העסק שלך למספר קצר בן ארבע ספרות המתחיל בכוכבית. מספר כזה קל בהרבה לשנן ולחייג ומציע יתרונות נוספים.

סביר להניח כי אם נשאל אותך מה המספר של אמא שלך, או של בן/בת הזוג שלך מהזיכרון, יהיה באפשרותך לשלוף אותו (וגם את זה לא כולם יוכלו לעשות). עם זאת, כשנתחיל לבקש מספרים של חברים או מכרים, כנראה שכבר הדבר ייעשה מורכב יותר. אין כל ספק, הטכנולוגיה מייתרת את הצורך בשינון מספרים רבים ואנו מוותרים מאוד בקלות על תרגול הזיכרון הזה. כאשר אנו מדברים על חשיפת העסק שלך ובעיקר את פרטי ההתקשרות שלו לקהלי היעד שלך, המגמה הזו פועלת לרעתך. לשם כך בדיוק, מספרי כוכבית הם פתרון נהדר שיכול לספק לעסק שלך ערוץ התקשרות שקל לזכור וצורב את נוכחותך בתודעת הצרכן. 

מהו מספר כוכבית?

מספר כוכבית מאפשר לך להמיר את מספר הטלפון של העסק שלך למספר קצר בן ארבע ספרות המתחיל בכוכבית. מספר כזה קל בהרבה לשנן ולחייג ומציע יתרונות נוספים.

מספר וירטואלי נוח למעקב

מספר הכוכבית מנוהל דיגיטלית. משמעות הדבר הוא שניתן לבצע מעקב מסודר אחר השיחות הנכנסות באמצעות דוחות ממוחשבים. הדוחות יוכלו להראות לך את שיעור הנטישות, באילו שעות ישנן יותר שיחות נכנסות ותוך כמה זמן לקוח מקבל מענה ראוי. 

ייעול המאמצים השיווקיים שלך

דוחות אלו יכולים להסתנכרן גם למערכת ה-CRM של העסק שלך וללמוד עד כמה ערוץ התקשרות זה נמצא בשימוש נפוץ לעומת אפיקי השיווק האחרים שלך.

אמצעי נוסף למיתוג העסק

עסקים רבים מצליחים ליצור זהות בין המותג שלהם למספר הטלפון שלהם על ידי יצירת מספר קצר וקליט שהופך להיות שם נרדף למותג העסק, לצד הלוגו והסלוגן. ניתן להלחין את מספר הטלפון לג'ינגל כיפי וקליט ולשלבו בכל מדיה פרסומית שיוצאת לעסק שלך.

נוטריקון תקשורת מציעים לך מגוון פתרונות

בעשור האחרון, הובלנו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לעסקים תוך מתן ליווי צמוד ומוקפד במאמץ לדייק יותר ויותר את חבילת השירותים החכמים שלנו לצרכיך. אנו מזמינים אותך ללמוד עוד על שירותינו החכמים על ידי קריאה נוספת באתר ולפנות אלינו עבור כל צורך שיש לך בתחום התקשורת לעסק וליהנות משירות אדיב, מהיר ואמין. 

 

מאמרים נוספים

× שירות לקוחות