איך תפוצה ב-SMS תמנף את העסק שלך

שתף עם חברים

עסקים רבים מחפשים דרכים יעילות וחכמות לייעל את מאמצי השיווק שלהם ולשמור על קשר מתמשך עם קהלי היעד והלידים שלהם. אחת הדרכים היעילות לעשות זאת הוא יצירת רשימת תפוצה ב-SMS השולחת הודעות בדיוור אוטומטי. באמצעי זה יש לך ערוץ ישיר אל המכשיר הנייד של הלידים שלך, האמצעי הראשוני ביותר שהולך עמו לכל מקום ובכל עת. 

כלי אחד עם שימושים רבים

ניתן לעדכן לקוחות ומתעניינים במגוון הודעות רלוונטיות.

  • הזמנות לאירועי השקה וימי הפנינג
  • עדכון על מוצרים ושירותים חדשים שנכנסים לחנות
  • עצות שונות בעלות ערך מוסף שיזכירו ללקוחות שאנחנו כאן
  • מבצעים והצעות מיוחדות

הקו הדק שבין שיווק לנדנוד

דיוור אוטומטי ב-SMS הוא כלי יעיל ונוח מאוד לשימוש, אבל הוא דורש שימוש סביר וזהיר. ישנם שני אתגרים שחשוב שניקח בחשבון בעת השימוש בכלי זה על מנת שנוכל להפיק ממנו את המיטב.

שחיקת קהל היעד

שליחה של הודעות מרובות במרווחים קצרים מדי תגרום ללקוח לאבד את הסבלנות, לעורר רתיעה מהמותג שלך ובסופו של דבר לדרוש כי יסירו אותו מרשימת התפוצה, מה שמוביל אותנו לאתגר השני.

חוק הספאם

כדי לפעול במסגרת החוק, חשוב שרשימת התפוצה שלך תורכב אך ורק מאנשים שהביעו את הסכמתם לקבל ממך תוכן שיווקי ולספק בכל הודעה אפשרות לחזור בהם בהסכמה זו. למשל, על ידי שליחת המילה "הסרה" או על ידי קישור המוביל לאתר בו ניתן לבקש הסרה מהשירות. 

כל עוד נעמוד בשני התנאים הללו – ניתן להפיק יתרונות נפלאים מהכלי היעיל הזה. 

יתרונות משמעותיים לחשיפת העסק שלך

עדכונים במהירות הבזק 

יש לך ערוץ היישר אל עיני הלקוח לכל מבצע וכל חשיפת מוצר חדשה שלך ללא תלות במדיה אקראית ובאופן שיחווה כפניה אישית ואנושית בינך ובין הלקוח. 

שיעור יחס המרה משמעותי

מחקרים מראים כי מדובר באחד הכלים עם שיעור ההנעה הטוב ביותר לפעולה. כשליש מסך הנמענים מונעים לפעולה המוצעת בהודעה ומספר לא מבוטל של נמענים משתפים את ההודעות ומפיצים אותך הלאה. 

חושפים את העסק שלך לעיניים חדשות

נוטריקון תקשורת מציעים מגוון פתרונות אוטומציה חכמים לקידום העסק שלך. לפרטים נוספים, ניתן ליצור עמנו קשר עוד היום.

 

מאמרים נוספים

× שירות לקוחות